Reklama przy okazji

Wiele lat temu powstała koncepcja reklamy przy okazji.

Nie tylko kojarzenie z kimś atrakcyjnym (ponętna kobieta lub przystojny mężczyzna) czy sytuacją (uśmiechnięta rodzina), ale również na przykład
piękny krajobraz lub artystyczne wykonany produkt, może wywołać pozytywne skojarzenie z czymś zupełnie nie związanym z naszą reklamą.

Egzemplifikacją może być tu wyjątkowo okraszona ornamentami mapa Polski:

Polska_reklama.jpg

Na ile jest to skuteczne?

Jeśli wykorzystamy to jako prezent po udanej transakcji albo wręczymy komuś kogo lubimy z jakiejś okazji coś nieszablonowego, nawet jeśli to będzie unikatowy standard – czyli dobry alkohol, wówczas zainstalujemy w jego głowie, a także każdego kto to zobaczy – kotwicę emocjonalną.

Co to znaczy?

Określone skojarzenie czegoś zajmującego uwagę i wywołującego zainteresowanie z nami samymi, naszą firmą lub tym, na czym nam zależy.

Jest to o tyle ciekawe, że można wywołać taki efekt niskim kosztem.


Więcej ciekawych pomysłów na skuteczny nośnik informacji znajdziesz poniżej:

http://arzefu.otwarte24.pl

Advertisements